woensdag 26 augustus 2015

Heerlijk genoten!

De vakantie is weer voorbij!
Onze kids zijn inmiddels alweer begonnen aan hun tweede week school.
Als gezin hebben we heerlijk genoten van een heerlijke vakantie in Oostenrijk!
Even helemaal tot rust komen en genieten van elkaar,maar ook van een prachtig land.                       

                                     
        

De bergen zijn echt mooi! Ik kan er goed mijn hoofd leeg maken en even aan niets denken.
Echt even je verstand op nul.

Nu de vakantie voorbij is en de kids weer naar school is er ook weer tijd om te freubelen.
En dus mocht ik op mijn beurt weer een creatie maken voor de blog van De Hobbystudio!
Ik mocht me weer bezig houden met een mal van de Dutch Doobadoo serie.
Heerlijk om mee te werken. Deze was daarom ook weer een uitdaging!

                         Ik mocht met de Mask Art Mal Dancing Power aan de slag!

                                      
Omdat de lijntjes aan de zijkant van de poppen erg smal zijn heb ik er voor gekozen om de poppen uit de mal te snijden. Je kan ze dan goed omtrekken op papier.
Ik heb voor de ondergrond Kraft Cardstock gebruikt.
De kleding die ze dragen heb ik vervolgens weer over getekend vanaf de cardstock mal.
Dit voorkomt dat ze te klein worden en de ondergrond er onderuit komt.
De randjes van zowel de poppen als de kleding heb ik bewerkt met Distress inkt kleur Vintage Photo.

                    

                                          Op de mal zitten twee poppen.
                                    Van de een maakte ik een chique dame en 
                                              van de andere een coole chick!


                                                     De Chique dame 
                                         

Op de haarband en de rok heb ik een roosje gebruikt en om haar middel een riem van jutetouw.
Om haar hals heb ik een ketting gemaakt met een pearl string crème nr 05.
Het design papier wat ik heb gebruikt is van Studio Light JBS nr 153. 
Deze is dubbelzijdig en dus goed te combineren.
                   
                                                      De Coole Chick!
                                        

Haar hoed en riem heb ik afgezet met een roosje. Ook haar riem heb ik gemaakt van jutetouw.
Haar ketting heb ik ook gemaakt van een Pearl String, maar dan white nr 04.
Het desing papier wat ik voor deze pop heb gebruikt si ook van Studio Light Vintage nr 129 en nr 143.
Al deze gebruikte matrialen zijn terug te vinden in de webshop van De Hobbystudio!

                       Leuk dat jullie langs kwamen! Tot de volgende creatie!
                                                   Groetiez Scraffy

     




   
    

2 opmerkingen: