woensdag 3 juni 2015

Ik ga naar een verjaardag en neem mee........

Vandaag is het weer mijn beurt om een creaties te plaatsen voor de Hobbystudio.
 
                

Deze keer mocht ik weer een mal van Dutch Dubadoo uitproberen!:)
Ik heb de mal overgetrokken op donkerbruin cardstock.
Alles uitgeknipt en de lijnen gevouwen.
Vervolgens heb ik de mal in elkaar geplakt! Dat was nog wel even een secuur klusje, maar het is gelukt.

De zijkanten heb ik beplakt met een leuk design-papiertje, waarvan ik de randjes heb be-inkt.
In plaatst van gespjes te maken heb ik over de hele zijkanten een leuk lintje geplakt met de tekst:
Happy Birthday 
                           

Om het koffertje aan te kleden heb ik nog een 3-D plaatje van Amy Design It's a man's world gebruikt.
Ik heb niet het hele plaatje gebruikt, maar een aantal laagjes, omdat ander het koffertje top-zwaar zou worden.
Aan het handvat heb ik nog een stukje lint gedaan met een ronde tag!
                          

Alle materialen zijn te vinden in de webshop van Hobbystudio.com!
Leuk dat je langskwam!
Groetiez Scraffy
   
   

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen