woensdag 17 juni 2015

Een Puppy!

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien die ik gemaakt heb met matrialen van de Hobbystudio.
Ik vind het heerlijk om met de mallen van Dutch Dubadoo te werken en deze keer gebruikte ik de mal van het al welbekende melkpak.
Een super leuke mal die bij de meesten gebruikt word om een leuk kraamcadeautje van te maken.
Ik heb daar een andere draai aan gegeven.
Het werd wel een kraamcadeautje, maar dan voor iemand die een puppy krijgt!
Eens wat anders dan de baby-variatie! :)
In combinatie met de leuke nieuwe stempel van Nellie Snellen was dat een leuke uitdaging!
     
                   
                             

De stempel heb ik gestempeld op Schut papier en licht ingekleurd met een een grijze kleur van mijn Faber  Castell Polychromos.
Vervolgens heb ik hem uitgestanst met een ronde mal en gemat op hetzelfde cardstock, als waar ik het melkpak van maakte. 

Het melkpak heb ik gemaakt van blauw-reliëf- dotje cardstock.
De vouwlijnen ril ik meestal op de Scor Pal om ze mooi recht te krijgen.
Bovenaan maakt ik twee gaatjes en daardoor heb ik een stuk blauw tule geregen met een labeltje met tekst.

Maar ja, toen vond ik het melkpakje nog wel een beetje kaal.
En ja, hoe gaan we dat oplossen?

                            Ik stanste en ponste verschillende rondje uit!
                              

En vervolgens legde ik ze neer in de vorm van...... Je raad het vast al....


         

Natuurlijk pootafdrukje van een hond.
En net als al de andere randjes inkte ik deze ook even om een mooi afgewerkt effect te krijgen.

                                    
                                                En dit is dan het resultaat!


                           
                                                        Voorkant.

                                        
                                                      Achter/zijkant

Het melkpak kun je dan vullen met een klein speeltje, maar lekkere beloningskoekjes doen het ook altijd goed!

                                   Leuk dat je weer even langskwam!
                                                Groetiez Scraffy



 
   


2 opmerkingen:

  1. Oh wat heb je dit leuk gedaan zeg....
    En wat een leuk en origineel cadeautje om te geven....echt heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen