woensdag 20 mei 2015

En toen was er taart!

Vandaag is het mijn beurt om een creatie te laten zien voor de blog van Hobbystudio.
Met de verschillende materialen die ik heb gekregen ben ik aan de slag gegaan.

                       

De Cart art mallen van Dutch Dubadoo zijn erg leuk om mee te werken en je kunt er eindeloos mee variëren.
Ik heb vandaag de Cake/taart mal gebruikt.
De slagroom op de taart heb ik niet van papier gemaakt, maar met Neon Amplify.

                      

Het is een inkt op waterbasis.
Het leuke van deze inkt is, dat je er een leuk 3D effect mee kan creëren.
Je brengt het aan op de plaats waar je het wil gebruiken en daarna verwarm je het direct met de heattool. Ik heb meerdere malen een laagje aangebracht en tussendoor verwarmd omdat het om een groot oppervlak gaat.
                                     

Het is in meerdere kleuren verkrijgbaar. Ik heb voor wit gekozen, deze is ook erg leuk om sneeuw te maken.

Op de taart heb ik een stempel van The Paper Nest Dolls gebruikt, namelijk Cupcake Ellie.
                                    
De stempel afdruk is gestempeld op Cottman aquarelpapier.
Ik heb haar ingekleurd met Faber Casteel Polychromos.
Ik gebruikte de volgende kleuren:
                                      Huid: nr 132 en nr 189
                 Haar en schoenen: nr 280
                                  Kleding: nr 136 en nr 138
                                       Kers: nr 142.

De kleuren heb ik gezien aan de hand van het papier wat ik heb gebruikt.
Het is een vel van het merk Scrapberry serie Colorfull Dream, Rainbow shimmer.
                                 
Verder heb ik de kaart aangekleed met een taartrand en roosjes.
En om het geheel een feestelijke uitstraling te geven heb ik nog uitgestanste cadeautjes en ballon gebruikt.
Alle materialen zijn terug te vinden in de webwinkel.

                           Leuk dat je weer een kijkje kan nemen. 
                                           Groetiez Scraffy.

   
   
   
   
      

1 opmerking: