vrijdag 27 maart 2015

Olifantjes

Op mijn kaarten gebruik ik altijd graag Magnolia Stempels.
Maar omdat deze steeds minder verkrijgbaar zijn in Nederland, ben ik op zoek gegaan
naar een nieuw stempel merk waar ik mee uit de voeten kan.
En ik heb ze gevonden!
Namelijk de stempels van Wild Rose Studio.
Ze zijn echt om op te vreten! En helemaal super om te kleuren!


                    

Ik heb deze gekleurd met Faber Castell Polychromos en een doezelaar met iets terpentine.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
       - 273
       - 189
       - 132
       - 135
       -168
       - 145
De stempel heb ik gestempeld op Schutpapier met archival inkt.

Vandaag maakte ik er een kaart mee.
Op de randen van het papier heb ik  Gesso gebruikt. Ik heb we eerst de randjes gedistressed.
Ik smeer het niet altijd alleen aan het papier, maar op een of andere manier zitten mijn handen er ook altijd helemaal onder. Vandaag presteerde ik het om ook nog spatten op mijn bril te krijgen!
Ach ja, water en zeep zijn gewillig! :)

De kaart is gemaakt van Kraft! En het papier is van een blok van Joy nl Romance!
Op de hoekjes heb ik een vlinder van Dutch Dubadoo gebruikt.

  
                   
Ze zijn zo lief en maken het af. Vooral als je nog een kaal hoekje hebt op de kaart!
Ook gebruikte ik nog een taartrand en een stansen en een stempel  van Noor Design!



                  
En dan hier het totaalplaatje!



Leuk dat je langskwam om even te gluren!
Groetiez Scraffy


        
     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen