woensdag 4 maart 2015

Het is al even stil

.Het is al even geleden dat ik mijn laatste blog schreef.
Het was eind december.
Ik schreef over een jaar waarin we een verdrietig afscheid te verwerken zouden krijgen.
Toen ik dat schreef had ik niet kunnen weten dat dat verdrietige afscheid erop 1 januari al direct zou zijn.
Wat een vreselijk begin van jaar. Een begin met veel verdriet en pijn.
Daar was de tijd, die ik graag even wilde stil zetten, maar dat niet kon.
Dat was het moment dat we moesten loslaten.
Daarmee kwam het moment om alle mooie herinneringen te bewaren in ons hart.
 
                               
                         

In januari werd manlief ook nog geopereerd. Hij is een stukje lichter geworden, want zijn keelamandelen werden verwijderd.
Na een herstel van twee weken ging hij weer aan het werk.
Daarna heb ik Mr. frosty de Sneeuwpop maar eens af gemaakt. Het haakwerk was al af, maar het geheel moest nog in elkaar. Maar dat is dan toch gelukt en dit is het resultaat!

                                      
En hij is goed gelukt vind ik zelf! Dus best wel een beetje trots!😊
Ook ben ik in januari begonnen aan de CAL 2015. Ik wilde maar een deken maken, maar ik ben toch aan twee begonnen. Een in wol en een in katoen.

Ook ben ik begonnen aan een nieuw haakproject. 
                             
De boederij van Christel Krukkert! Weer een super leuk boekje😊. Alleen daar wordt je al vrolijk van!

 En toen was er begin februari de handwerkbeurs in Zwolle. 
Hier raak je niet uitgekeken. Zoveel mooie dingen.
Hier ontmoete ik Claire. Ja, die Claire van By Claire. En natuurlijk kocht ik haar boekje haakgeluk en werd hij persoonlijk door haar gesigneerd. 
Het is altijd erg leuk om de persoon achter haakprojecten, boekjes etc eens persoonlijk te ontmoeten.
En eens heerlijk te kletsen over HAAKZAKEN!

Haken.
Haken zorgt ervoor dat je gedachten even.......
Haken ontspant.........
Met een haaknaald en garen wordt er iets mooi uit je handen geboren.

O ja deze foto wil ik u niet onthouden. Aanstaande vrijdag ben ik 12,5 jaar getrouwd met mijn lief.
Dit vierden we in december al met ons gezin.
     
En wel in Disneyland Parijs, helemaal,in Kerstsferen!
Het was echt super. Echt vijf dagen genieten!

   
                                          Fijn dat je even langs kwam!
                                              Liefs Scraffy



  
                                  



2 opmerkingen:

  1. Mooie Mr. Frosty heb je gemaakt. Leuke foto van Disney.Gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen