woensdag 25 maart 2015

Druilerige dag!

Wat hebben we de afgelopen week weer heerlijk kunnen genieten van het mooie weer!
Weer heerlijk verwend! Ja, en aan dat mooie weer ben je dan ook snel gewend😊!
Vandaag is het weer een druilerige dag. Een heerlijke dag om samen met de kids te genieten van een vrije middag!

Heerlijk met mijn faber castell potloden stempelafdrukjes inkleuren!
Echt ontspannend!
Ja, want naast het haken vind ik dat ook heerlijk om te doen!

                            
                        
Mijn favoriet stempels blijven nog altijd de magnolia stempels!
Maar inmiddels heb ik me ook laten inspireren door de stempels van Wild Rose Studio.
Die zijn ook erg lief!
        
                        
Zeg nu zelf daar wordt je toch verliefd op!😊

                                                                                                                                                                            
     

Op zaterdag 14 maart ging ik samen met mijn mams naar de Try Out Dag bij Hobbyvision!
Dat had ik haar cadeau gegeven voor haar verjaardag!
Het was echt een super gave, gezellige en leerzame dag!
De bedoeling van deze dag was,om te kijken weke kleurtechniek jij leuk vind!
We begonnen met de Faber Castell Polychromos. Na vijf kwartier schoven we een tafeltje verder naar de om te gaan kleuren met Sennelier.
Na weer vijf kwartier werd er een heerlijk broodje geserveerd! Mmmm om je vingers bij op te eten.
Tijdens de pauze hadden we ook heerlijk even de tijd om in de winkel te snuffelen!
En zeg nu zelf dat is echt geen straf!
Na de pauze gingen we verder met het kleuren met PanPastel.
En als laatste maakten we een klein project  waar we dan onze ingekleurde stempelafdrukjes in kunnen doen!
          
                                                De voorkant!

                        
                              En de Binnenkant!

Ja en dan vraag je je af welke van de drie ligt mij het meest!
De Sennelier is absoluut niet mijn ding, maar het is fantastisch om te zien hoe Astrid daar mee kleurt!
Panpastel erg leuk! Ook erg genoten van de tutorial van Janet.
Faber Castell..... Dat is echt mijn ding! En hier ook erg genoten van Martine(Madeliefjuh)
En bij Jeanine mochten we het project maken! Een heerlijke afwisseling deze dag!
Uiteindelijk dus een zeer geslaagde dag! En erg leuk om te zien hoe deze dames met veel enthousiasme deze dag hebben ingevuld!
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

                 Dat was het weer voor even!
                 Leuk dat je langskwam! 
                       Groetiez Scraffy


     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten