dinsdag 2 september 2014

Weer het normale leven......

De vakantie zit er al weer even op.
De kinderen zijn alweer bezig aan hun derde schoolweek. 
Vakantie is heerlijk, maar het "gewone" leven is ook weer fijn!
Na de zomervakantie is onze dochter ook 4 geworden en mocht ze ook naar de basisschool.
En ja dat was voor mij even wennen, alle kinderen naar school! De oudste naar groep 7 ,de tweede naar groep 5 en de jongste naar groep 1.
Het is rustig en stil in huis mijn heerlijke praatjesmaker wordt een grote meid! En ze was eraan toe!
Het liefst gaat ze elke dag  naar school. In het weekend komt ook de vraag; Mag ik vandaag naar school! Ze vind het echt super!
                              
En volgende week heeft ze haar eerst zwemles. Zucht......
Ben wel benieuwd hoe ze het gaat doen. Ze heeft namelijk een Erbse Parese links.
Deze is gelukkig wel voor 90% hersteld en daar zijn we nog altijd heel dankbaar voor!
Maar de badjuf is goed ingelicht! En ons dametje is een pittige tante met veel doorzettingsvermogen!
Dus het gaat vast goedkomen!

Maar goed nu heb ik naast mijn werk heerlijk de tijd om te haken en kaarten te maken.
De kerststal die ik maak voor de Thematafel op school groeid gestaag.
Tussendoor haak ik vast voor de wintermarkt in november.
Ook moest ik nog een kraamcadeautje maken. Het is een wagenspanner geworden naar het patroon van Matawi! Die blijft leuk om te haken!
                         
                              

Gelukkig wordt de stilte een beetje opgevuld door onze lieve Buster!
       Onze Shi Tzu
                   


                 Dat was even weer een berichtje! Bedankt dat je even kwam gluren!
                                                  Groetiez Scraffy









Geen opmerkingen:

Een reactie posten