zaterdag 21 juni 2014

Scobidoebidooooooooo!

Als ik het merk Dutch Dobadoo hoor, moet ik altijd denken aan Scobi doo.
Een tekenfilmserie van vroeger.

Vandaag maakte ik deze Pillow Box!
                       
                        

Deze mal is van het merk Dutch Dubadoo. Ik maakte hem van Kraft papier.
De stempel die ik heb gebruikt is van Magnolia. Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.
                
                                        Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
                                                        * Nougat
                                                        * Brown Umber
                                                        * Ivory
                                                        * Light Flesh
                                                        * Medium Flesh
                                                        * Pompian Red

Het scrappapier dat ik heb gebruikt is van Maja Design.
En de mallen zijn van Noor! Design, Marianne Design en Crealies.
Nu weer verder met mijn volgende project!
   
                                         Fijn Weekend! 
                                               Groetiez Scraffy

      


Geen opmerkingen:

Een reactie posten