zondag 22 juni 2014

De smaak te pakken!

Het is al een tijdje geleden dat ik kaarten heb gemaakt!
Maar ik heb de draad weer opgepakt en de smaak weer te pakken!
Binnenkort ga ik een workshop volgen om de kneepjes van het inkleuren met Faber Castell onder de knie te krijgen!
Dit ga ik doen bij http://www.madeliefjuh.nl.
Op haar blog laat ze ook super mooie creaties zien!
Dus ben ik best nieuwsgierig en kijk dus al rijkhalsend uit naar de workshop!

Vandaag maakte ik zelf nog een aantal kaarten! 
Zoals jullie weten gebruik ik graag de stempels van Magnolia!
Ik heb ze ingekleurd met de Faber Castell Polychromos en ondanks dat je eigenlijk geen terpentine hoeft te gebruiken heb ik dit wel gedaan.
Persoonlijk vind ik dat dan de kleuren wat mooier in elkaar overlopen en dat je dan geen teken-of kleurlijntjes ziet. 
 
                             


   Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Voor de Huid: 
* Light Flesh
* Cinnamon
* Pompeian red voor de blosjes

Voor het haar:
* Burnt Umber
* Nogaut

Voor de andere kleuren kijk ik altijd wat ik persoonlijk het mooiste bij het papier vind passen.

                              

Verder heb ik verschillende mallen gebruikt van Magnolia, Marianne Design en Noor! Design.

                              

En zo loop,de middag weer ten einde en schiet het al mooi aan op de avond.
En voor je het weet is het weekend weer voorbij...........

                                            Groetiez Scraffy



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen