maandag 23 juni 2014

Beterschap

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de 28e Hobbyvision Challenge. Deze duurt tot 28 juli.

Het onderwerp voor de challenge is Combineer roze en bruin!

         

                Ik heb gekozen voor een Manolia Stempel uit de oude doos.
                Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
                Het papier is van Maja Design.
               Verder heb ik een magnolia doohickey,Marianne Design en Noor!Design mallen gebruikt.

                  Groetiez Scraffy 

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt
    Ik ben volger van je geworden ,kan ik zien wat voor je mooi,s je nog meer maakt
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Heb ook even bij gegluurd! Blijft leuk blog kijken en andere creatie te zien!

      Verwijderen