zaterdag 18 januari 2014

Col 2014

Inmiddels ben ik ook begonnen met de deken voor de crochet along 2014!
En het is zo super leuk om te doen dat ik aan deken nummer twee ben begonnen!
                                                      Hoezo verslaafd?

Zoals beloofd zou ik een aantal foto's plaatsen van de kleuren.
                           
Dit zijn de kleuren van deken nummer 1
Voor deze deken heb ik inmiddels de eerst drie weken gehaakt!  
   
                              
                            
Dit is de wol van Annell Rapido. Deze heb ik speciaal laten invliegen vanuit Belgiƫ .

Deken nummer twee haak ik met de Stylecraft DK. Deze heb ik besteld bij EchtStudio.
                           

Met deze deken ben ik bijna op haakschema!
Maar ja er moet ook gewerkt en gezorgd worden!

En aangezien het haken van de dekens een leuk bijproject is ben ik ondertussen ook nog bezig met
Miss Wooly. Een heerlijke knuffelbare Amigurumi. Het patroon Is van Tesse vd Riet. Het patroon heb ik ook besteld bij Echtstudio.
                                          Vind het echt een dotje!

                                      

Inmiddels heb ik de hexagons en de Pentagons  allemaal gehaakt. Alleen nog in elkaar zetten, wat me nog wel een heel karweitje lijkt te worden! Zucht........
Het hoofd en de oren zijn inmiddels ook gehaakt, nu de pootjes, het haar en het staartje nog.
En dan alles in elkaar zetten en dan wordt het tijd voor deze Miss op uit te vliegen naar haar nieuwe eigenaresse! Om daar heerlijk geknuffeld en verzorgd te worden!
             
                                             Iedereen nog een fijn weekend!
                                                    Groetiez Scraffy!






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen