vrijdag 6 september 2013

Trouwdag

Vandaag is het een beetje feest! Het is onze trouwdag!
Het is vandaag elf jaar geleden dat we in het huwelijksbootje stapten!
Elf  jaren vaart dit bootje al over rustige en kalme wateren!
Maar trotseert hij ook de wildste en woeste zeeën.
Ik hoop dat deze boot nog lang mag varen en niet zal stranden!


In deze elf jaar kregen we samen drie prachtige kinderen.
Twee jongens! De oudste zoon is 9 en de tweede zoon wordt volgende week 7.
En daarna kwam nog een prachtige dochter, zij is inmiddels 3.
Haar geboorte ging niet zonder slag of stoot! Ze heeft een Erbse Parese aan haar linker arm.
Gelukkig is deze voor ongeveer 95% hersteld.

Deze drie schatten zijn een verrijking van ons leven! En we zijn super trots op ze!

Maar nu gaan we verder met de HAAKZAKEN!




Afgelopen week heb ik 9 setjes van 6 onderzetters gehaakt! Dat zijn er veel, 54 stuks!


En ik vind het altijd leuk om het in te pakken.
Dit doe ik dan in een cellofaanzakje!
De versiering maak ik altijd met diverse stansmallen samen met mijn onmisbare cuttlebug!

Ook maakte ik nog weer dienbladen met de welbekende windlichten,
 Off White

 Linnen met taupe

Heb ik nog meer te schrijven?
          Op dit moment eigenlijk niet!
                    Dus wens ik iedereen een fijn weekend! 
                                      Met veel zonnestralen!


         
        Groetiez Scraffy









  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten