woensdag 21 augustus 2013

Voorbij.......

Het is alweer een week of wat geleden dat ik een berichtje poste!
Toen waren we net heerlijk aan het genieten van onze vakantie in Oostenrijk!
En genieten dat hebben we zeker gedaan!
Maar helaas aan al het mooie komt weer een einde!
Maar de herinneringen aan deze prachtige vakantie hebben we in ons hart gesloten.
 De Weissee!
Zo zijn we naar de Weissee in Uttendorf geweest! Het is echt adembenemend!
Je wordt er gewoon stil van!
Ook de hoogste berg van Oostenrijk, de Grossglockner, moest gezien worden!
Vooral voor mij een must. Het is ongeveer 25 jaar geleden dat ik daar ben geweest!
Boven op de berg kwamen veel herinneringen naar boven! Sneeuwballen gooien in de sneeuw!
De vakantie's samen met mijn ouders naar het mooie Oostenrijk! 
Ik heb een steen van deze mooie imposante berg meenomen voor het graf van mijn vader!
Waarom zou je denken! Omdat ik de laatste keer daar was samen met mijn pa!
Ondank dat hij al 14 jaar geleden is overleden, is hij nog altijd in herinnering aanwezig in ons leven!
Hij genoot ook van deze vakantie's!
 Mijn Passie!



Ik had veel haakwolletjes meegenomen, maar veel gehaakt heb ik eigenlijk niet!
Niet dat ik heb stil gezeten natuurlijk, maar zoveel ik eigenlijk in de pen had is er niet uit gekomen.
Wel maakt ik, als dank voor de fijne vakantie voor de verhuurders, een mooie plank met windlichten en onderzetters.
In de kleuren van de Oostenrijkse vlag.





De vakantie naar Oostenrijk is voor ons echt voor herhaling vatbaar!
We hebben ons het verloren in Oostenrijk zeg maar!


En nu vangt voor ons het gewone leven weer aan!

 De boys zijn weer naar school! 
Mijn mannetje is alweer voor de tweede week aan het werk!
En ja voor mij, ik mag vannacht ook weer aan het werk!
Ach ik zeg altijd maar zo, er is niets beter dan gewone regelmaat!

Groetiez Scraffy








1 opmerking:

  1. Wat een fijn heppie blogje, ik heb zitten genieten! ( uiteraard met een vers kopje thee =) )

    Dank je wel voor al dit moois ♡

    BeantwoordenVerwijderen