donderdag 1 augustus 2013

Heerlijk genieten met een grote G!

Vakantie hebben is echt super!
En wat zijn we aan het genieten!
Zo probeer ik af en toe tijd te maken om te haken, maar ook om tot rust te komen.
En waar gaat dat niet beter dan met dit uitzicht!
Op de achtergrond hoor je de waterval! 's Avonds heerlijk om bij in slaap te vallen!

Deze vakantie is voor mij ook om angsten te overwinnen! Ik heb namelijk enorme hoogtevrees!
En ja tussen die bergen en er vooral bovenop wordt dat vaak op de proef gesteld!
En moet ik dus vaak even slikken!
Maar je moet er wat voor over hebben om dit te willen zien! Het is niet voor te stellen dat in de winter hier alles bedekt is met sneeuw! En dat al die mensen dan ook nog eens naar beneden skiĆ«n van deze reusachtige bergen!  Niets voor mij geloof ik!

Je komt er helemaal tot rust! Echt genieten dus met een GROTE G in Oostenrijk!
Groetiez,
        Scraffy


2 opmerkingen:

  1. Wauw! Heerlijk meid.. idd, genieten met een hoofdletter G xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker genieten meid, Oostenrijk is echt een pracht land wij hebben het in juni mogen ervaren :)

    BeantwoordenVerwijderen