maandag 15 juli 2013

Verrassing!


De boys zijn dit weekend heerlijk aan het logeren bij oma! 
De rollen zijn nu eens omgedraaid! De dames zijn nu eens in de meerderheid!
Dochterlief geniet hier heerlijk van en mama trouwens ook!
Lekker uitslapen met zijn tweeën, want papa is naar het werk!
Afgelopen vrijdag had ik een Give a way op mijn facebookpagina geplaatst!
En binnen no time waren daar de 100 likers en heb ik dus vanmorgen twee dames blij gemaakt met hun cadeautje.
Vind het echt SUPER!
Daarna ben ik eens heerlijk via Bloglovin de blogpost gaan lezen en wat zie, ik heb ik zelf een Give a way gewonnen bij Lindesvrouwweb! Helemaal blij natuurlijk!


Nu ga ik verder met genieten van het mooie weer! En lekker aan de haak!
                              Veel zomerse groetiez Scraffy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten