vrijdag 12 juli 2013

Vakantie


De kids hebben inmiddels de eerste week vakantie erop zitten.
Ze zijn het liefst buiten of in het zwembad! Ze kunnen zich dus uitermate goed vermaken!
Heerlijk!
Ja, ze moeten nog even wachten voor we weg gaan! Er moet nog gewerkt worden!
Met dit heerlijke weer heb ik lekker buiten in onze veranda op onze lounge bank zitten haken!
En er is weer genoeg te haken ! Vorige week ontving ik een gesigneerd exemplaar van het boek


Echt een aanrader!
Zo maakte ik,de flamingo en een muisje! Maar die zijn al uit gevlogen zonder dat ik de kans kreeg om er een foto van te maken!

Mijn moeder maakte nog een leuk stel pannenonderzetters en pannenlappen.
Dit na een patroon van Karin aan de haak.

Er leuk geworden. Nu maakt ze het stel in een andere kleurencombinatie.



Nog even dit: Mijn patronen zijn vanaf nu via mij te bestellen. 
                      Als je op de patronenbutton klikt komt je op de facebookpagina van By Scraffy.
                      Daar staat de uitleg !

Ik wens iedereen een fijne vakantie en veel mooi zomer weer!
En natuurlijk veel haakplezier!

Groetiez, Scraffy

2 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi die onderzetters!
    Boekje staat op mijn wensenlijstje . Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat boekje is echt super! Jij ook een fijn weekend! X

      Verwijderen