maandag 1 juli 2013

En toen was het alweer juli......

Het is al weer een maand geleden dat ik mijn laatste blogpost poste.
Maar hier ben ik weer met een berichtje. Heb nu een Facebookpagina aangemaakt. Daar kan ik snel even een foto posten en even wat schrijven. Je kunt via de button aan de zijkant bij mijn By Scraffy Facebookpagina komen. Ik zou zeggen neem een kijken en vergeet niet op de bekende Vind ik leuk button te klikken.( http://www.facebook.com/ByScraffy )
Via deze pagina verkoop ik nu ook een drietal patronen. Deze kun je via een persoonlijk berichtje bij mij bestellen. Ze zijn te vinden onder de button notities.

Ook heb ik in de banner aan de linkerkant een button gemaakt om me te volgen via Bloglovin.

Inmiddels ben ik ook met de voorbereidingen voor de vakantie begonnen. Heb al een hele grote bak vol met haakwolletjes klaarstaan die strak meegaan op reis! Zodat ik heerlijk kan haken en dus een flinke voorraad kan aanleggen voor de wintermarkt, die zal plaatsvinden ergens in november.
Natuurlijk heb ik nu ook ondanks, dat ik druk ben voor mijn gezin en mijn werk, niet stil gezeten en heerlijk door gehaakt.

Zo heb ik een nieuw patroon gemaakt van een theepotje!
En ik moet eerlijk zeggen dat ik deze mooier vind als mijn eerste.
Dit patroon is te koop bij mij voor 2,50. (zie mijn Facebookpagina ofde button van mijn patroontjes)







Voor onze oudste zoon maakte ik dit hoesje voor zijn Ipod.
Hij is er super blij mee!

Deze sleutelhanger was een bestelling en ze zijn inmiddels op de plaats van bestemming!

Deze rammelaar kwam ik tegen op de blog van

En het patroon kocht ik hier







Natuurlijk konden de boys ook niet achterblijven op school en maakte ik voor hun juffen en meester deze leuke sleutelhangers. Als afscheid en dank voor het super leuke jaar dat ze hebben gehad.


Ik probeerde ook iets anders.... en daar kwam dit uit voort! erg leuk om als kraamcadeautje weg te geven.


En ook ben ik bezig met nog een nieuw patroon.
En wel deze vliegtuigsleutelhanger.
Mijn man is helemaal idolaat van alles wat legergroen is en dan ook nog wat vliegt!
Dus speciaal voor hem bedacht ik een vliegtuigsleutelhanger.
Deze is nog in een ontwikkelingsfase....

En dan staat bijna voor ons de zomervakantie voor de deur.....
De jongens moeten nog een week naar school en kunnen we heerlijk genieten en uitslapen!!!
Dus nu voor mij even weer een blogpauze....
Wel blijf ik in deze tijd mijn Facebookpagina bijhouden.


Ik wens iedereen een fijne vakantie en een mooie zomer!
Groetiez,

Scraffy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten