donderdag 7 maart 2013

Bijna Lente!!

Met het heerlijke weer deze week begint het ook direct weer te kriebelen!!! 
Heerlijk genieten van de zon op je huid!
De kids die buiten kunnen spelen.
Nu maar hopen dat het zo blijft, maar niets lijkt minder waar! 
Tenminste als ik de weerberichten zo hoor!
Maar des al niet te min, we blijven gewoon door haken.

Deze week werd mijn schoonzus Sara.
En op mijn werk was er een collega die afscheid nam.
Dus heb ik niet stil gezeten.
Want zeg nou zelf bij een feestje hoor een natuurlijk zelfgemaakt cadeautje!!


Voor mijn schoonzus maakte ik dit dienblad. Met omgehaakt potjes .
( patroon is van http://creatiesvancreathea.blogspot.nl/2012/01/patroon-waxinelichtjes.html)

Ook voor mijn collega maakte ik een soortgelijk dienblad.

Foto: Deze heb uk gemaakt voor een collega die morgen afscheid neemt!
De onderzetters op dit dienblad zijn naar het patroon van Karin aan de haak!
(http://karinaandehaak.blogspot.nl/2012/07/onderzetter-1893-patroon.html)


De cadeautjes vielen in de smaak bij de dames!
Dit was het even weer voor vandaag!
Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog!

Groetiez Scraffy



1 opmerking:

  1. Leuk hoor die bladen met die gezellige theelichtjes erop,moet ik ook nog eens maken...ja wat niet eigenlijk?;-)

    BeantwoordenVerwijderen