vrijdag 22 februari 2013

Vakantie.......

Vrijdag, het is alweer vrijdag! Even tijd voor een kort berichtje.
De laatste dag van de voorjaarsvakantie. De week is weer voorbij gevlogen!

De kids spelen heerlijk buiten vanmorgen, ondanks de kou.
Ze zijn vogelhuisjes aan het timmeren. Ja, de creativiteit zit in het bloed.

Ik heb deze week ook niet helemaal stil gezeten.
Heb ook heerlijk een weekje vakantie, dus ook tijd om heerlijk te haken.
Deze week heb ik weer een aantal sleutelhangers gemaakt.
Met leuke slofjes eraan.( Deze heb ik ook zelf bedacht!)

Gisteren heb ik de buren blij gemaakt met een!
Ze zijn namelijk deze week voor het eerst opa en oma geworden. 

Foto: Buuf...keigoed wuuf!!
Heb het even leuk in gepakt in een blokbodemzakje.

Dit was het voor deze week.
Ik wens iedereen een fijn weekend!

Groetiez Scraffy.



1 opmerking:

  1. Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog! en alvast bedankt voor de leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen