zondag 10 februari 2013

Nog een nachtje slapen....

Nog een nachtje slapen......
En dan is zoals het nu lijkt vanaf morgen mijn eerste patroon te koop!
Best spannend eigenlijk!
Inmiddels is het patroon gehaakt door iemand anders, om te kijken of het patroon goed en duidelijk is.
Dat heeft goed uitgepakt. Pfffff wat was dat een opluchting!


Vanaf welke tijd het patroon te bestellen kan ik nog niets vertellen.
Jenny van http://www.creamijn.nl/  gaat namelijk voor mijn het patroon verkopen.
De prijs voor het patroon zal 2,75 zijn.
Bij haar kun je dan eventueel ook de materialen bestellen wat je nodig bent om de sleutelhanger te maken.
Maar dat is aan je zelf. Het patroon kan natuurlijk ook los besteld worden. Het patroon zal als een PDF-bestand worden geleverd via de mail, dus geen verzendkosten!

Maar zodra ik de mail van haar heb ontvangen dat het op de website staat ga ik weer een nieuw bericht plaatsen. Dus hou mijn blog morgen goed in te gaten.
Ik zal dan ook proberen om even een link te plaatsen op mijn blog wat naar het patroon verwijst, zodat je niet hoeft te zoeken.

Genoeg weer voor vandaag. Ga zo weer heerlijk een avondje werken.

O ja,  Welkom aan mijn nieuwe volgers! Bedankt voor de leuke reacties.

Groetzies
Scraffy

4 opmerkingen:

  1. Ohhh ik hou het in de gaten morgen,heb zin om er mee aan de slag te gaan n.l ha,ha...ben ook een echte theeleut dus ik wil wel zo'n leuke hanger voor aan mijn tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Stefanie! Net als Angeline hier ook een echte theeleut. Spannend hoor, je eerste patroon! Groetjes,Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vond je theepotje zo leuk ik heb het patroontje gelijk maar besteld bij Creamijn.
    zo gauw ik hem heb ga ik weer aan de haak

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Petra,

      Veel succes met het haken! Ben erg benieuwd naar her resultaat.
      Bedankt!

      Verwijderen