dinsdag 12 februari 2013

JIPPIE.... Mijn eerste haakpatroon is te koop!!!

Eerst even een welkom aan mijn  nieuwe volgers! En natuurlijk bedankt voor de leuke reactie die ik krijg op mijn berichtjes.

Was even wachten, maar vanaf vandaag is het dan zover!!
Mijn eerste haakpatroon is te koop!
En wel bij Jenny van Creamijn!! Bedankt Jenny!
De kosten zijn 2,50. Je hebt geen verzendkosten, want het patroon wordt na betaling verstuurd als PDF bestand.

Koffiepotje van Stefanie

http://www.creamijn.nl/a-28350170/patroontjes-om-te-haken/koffiepotje-van-stefanie/

Hierbij de link naar het patroon. Mocht hij niet werken kopieer hem dan even naar de balk bovenin.
En anders via de foto die aan de linkerkant op mijn blog staat, dan kom je direct bij het patroon bij Creamijn. 

Het theepotje heb ik gehaakt met Catania Fine. Zelf vind ik dit het mooiste effect geven. Je kunt natuurlijk ook gewone Catania gebruiken, dan wordt hij wat groter.

Ik zou het fijn vinden dat er met respect met mijn patroon wordt omgegaan.
Dat hij niet via via verkocht of gekopieerd word. Ook wat uit het patroon voort komt  mag niet worden verkocht, alleen cadeau gegeven. Ik heb namelijk  veel zorg en toewijding besteed aan het patroon.
Ik hoop op jullie begrip.

Verder wens ik jullie veel suc6 met het haken van het patroon!
En mochten er vragen zijn, dan hoor ik ze graag! Op het patroon staat mijn email of eventueel een berichtje op mijn blog. 
Ben heel nieuwsgierig naar het resultaat van jullie!

Groetiez,
Scraffy

2 opmerkingen:

  1. Leuk!Bedankt!Ik heb hem zojuist al besteld!;-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, Angeline, veel suc6 met het patroon!

      Verwijderen