donderdag 7 februari 2013

Het is al een hele tijd geleden dat ik een berichtje heb gepost.
En waarom.... druk, druk, druk, en zoveel andere dingen die ik leuk vind.
Vraag me eigenlijk af of het wel mijn ding is, maar ik vind het altijd wel leuk om iedereen mijn creaties te laten zien.

Ik ben een tijdje aan het proberen geweest om een theepotje te maken.
En ik het is gelukt!
Zie hier het resultaat.....


En de reacties waren echt SUPER!!!!
En wat was de vraag... mag ik het patroon?
Ja en hoe ga je dat aanpakken. Inmiddels heb ik het patroon uitgewerkt en er een PDF bestand van gemaakt.
Ik heb voor mezelf besloten om het niet weg te geven, maar het te verkopen. Ben er immers erg druk mee geweest,  al zeg ik het zelf.

Ik ga het patroon vanaf maandag 11 februari verkopen voor 2,50.
Ik ga nog even goed nadenken hoe ik het precies ga aanpakken, maar dat gaat vast goed komen. 
Volgende week meer hierover.
Bedankt dat je kijkje kwam nemen op mijn blog.

Groetiez, Scraffy



7 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook echt geweldig, je theepotjes! Ik wacht heel 'geduldig' af tot het 11 februari is.... Leuk dat je het patroon wilt gaan verkopen. Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag het patroon van je kopen want ze zijn heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt groot gelijk Stefanie...ik sta al te popelen,ha,ha...op naar de 11de;-)

    groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het al bijna de 11e? Ik vind ze zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil het graag van je kopen hoor. theepotje is zooooo leuk. Wat leuk voor jou hè, dat je zulke leuke reacties ontvangt, heb je tenminste eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn super!!Ik ga het patroon zeker kopen!

    BeantwoordenVerwijderen