vrijdag 5 oktober 2012

Wat een weertje.......

Wat een weertje buiten! Maar het juiste weer om weer eens een berichtje op mijn blog te schrijven.
Ik heb weer niet stil gezeten. En zoals beloofd heb ik de foto´s van de muizen.
Weten jullie nog, die muizen die ik zou haken voor de rekenhoek op school.
Ik kan je melden er wordt druk mee gespeeld en ze vallen echt in de smaak bij de kids van de juf.
Dat is helemaal super natuurlijk!

 Zijn ze niet lief!
 


Op deze foto is goed te zien dat ze verschillende staartjes hebben.
Ik heb 10 groten gehaakt en nog 5 effen kleintjes. Helaas heb ik daar vergeten foto´s van te maken.
Ik heb er geen snorharen aangemaakt, omdat ik bang ben dat daar niet zoveel van over zou blijven.

Ik ben niet alleen druk aan de haak geweest! Ook heb ik de naaimachine weer uit het stof gehaald.
Vorige week was er het Stoffenspektakel in Zwolle, dus een mooie gelegenheid om eens weer leuke stofjes te scoren. Deze keer voor poppenkleertje voor onze dochter.
En dat is gelukt. Ben dus al druk bezig, om de Goed Heilig man een handje te helpen!

Vorige week hadden we een kraamfeest! Hier kon het natuurlijk niet ontbreken aan een eigen gemaakt cadeautje!
 Ik maakt voor de kinderwagen een wagenspanner helemaal in de kleuren van het geboortekaartje!

En voor hun andere dochtertje maakt ik een Luier en een Wikkeljurkje voor de pop!


Het is echt leuk om te zien hoe je cadeautjes in de smaak vallen. Ja, want je maakt ze altijd weer met veel liefde!

En wat is nu de volgende......
Eind november is hier bij ons in het Woonzorgcentrum de jaarlijkse wintermarkt. En hier heb ik weer een kraampje. En als het goede is samen met Jenny van Creamijn.
Een helemaal te gekke webshop!
Het Catania haakkatoen is bij haar maar 2 euro een bolletje.


Diverse soorten Catania katoen en Cotton Time van Schachenmayr

Diverse soorten Catania katoen en Cotton Time van Schachenmayr
Goedkoop en snel verzonden door Creamijn
 
Verder heeft ze erg veel ophet gebied van haken etc. Ik zou zeggen ga een een kijkje nemen op
 
Het is meer dan de moeite waard!!!
 
Dit was het dan weer even voor nu! Ik zou zeggen allemaal veel freubelplezier! Het is er echt weer voor!
 
Groetiez Scraffy

1 opmerking:

  1. Wat een reklame voor mijn winkeltje! Echt leuk hoor, dank je wel!
    Succes en we spreken elkaar gauw weer!

    BeantwoordenVerwijderen