dinsdag 28 augustus 2012

Eindelijk weer eens een nieuw bericht!

Het is al een hele tijd geleden dat ik een nieuw berichtje heb gepost.
Maar ik heb veel gewerkt en we hebben natuulijk de vakantie gehad.
Op dit moment geniet ik nog lekker van een weekje vakantie samen met de kids.
Dit is hun laatste week en volgende week moeten ze weer naar school!
We hebben deze vakantie heerlijk genoten van 5 dagen Disneyland Parijs met de kinderen.
Voor ons was het niet de eerste keer, maar voor de kids wel.
Ze vonden het in een woord SUPERFANTASTISCH!!

 
 
 
 
Natuurlijk heb ik deze zomer niet helemaal stil gezeten! Ben druk aan het poppenkleertjes naaien geweest voor onze dochter die inmiddels ook al weer 2 is.
 
 
En ze was er helemaal mee in haar sas.
 
Ook heb ik nog een en ander gehaakt.

Dit is een kraamcadeautje voor een collega. Het patroon is te hier te vinden http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/matawiescreas/

Gisteren kwam de juf van school waar onze kids op zitte vragen of ik ook muizen kon haken voor de rekenhoek in haar klas. Echt een geweldig leuke uitdaging natuurlijk.
Ze moeten verschillende kleuren hebben en verschillende lengtes van staartjes.
Wel moesten ze twee aan twee weer bij elkaar horen alleen in een ander patroon!.
Gisteren ben ik dan ook direct begonnen. Inmiddels is de eerste af en de tweede bijna.
 
Zijn ze niet lief!
Ik hoop dat er straks veel kids  plezier van mogen hebben!
 
Dat was het dan weer even voor nu. Ik hoop snel weer een berichtje te kunnen posten. Als alle muizen straks af zijn zal ik zeker een nieuwe foto plaatsen.
 
Groetjes Scraffy.

 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen