maandag 7 mei 2012

Nieuwe haaksels

Het is alweer even geleden dat ik een berichtje heb gepost. Maar soms zijn er andere verplichtingen die roepen! Ondanks dat probeer ik altijd wel nieuwe haaksels te maken.
Deze week heb ik, samen met mijn man de kamer een beetje gepimpt.( Ja dit is nog maar het begin, denk ik!) Ik heb twee MDF borden gemaakt met behang! En ik moet zelf zeggen, ze zijn Super leuk geworden.



Een bord voor de tekeningen van de kids.
En de andere.........


Die wordt natuurlijk voor mijn creaties!

Verder heb ik ook nog de volgende dingen gemaakt.......

Het zijn gewone ordinaire glazenpotjes van het welbekende merk, met Granny squares er om heen.
Staat erg gezellig op tafel met een kaarsje erin.


En dit.......


Ik heb in een blokbodemzakje ingepakt. Er leuk cadeutje geworden om weg te geven!

Dit was het dan weer voor even.

Groetzies Scraffy





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen