woensdag 15 februari 2012

Een meisje!

Zo weer eens een scrapkaart gemaakt.
Was even geleden dat ik een kaart heb gemaakt, maar ja ik was door mijn voorraad heen.
En dan moet je eens wat.
Bij ons in de buurt is een meisje geboren, dus weer een goede reden om een leuke kaart te maken.
Ook wil ik deze kaart gebruiken om voor het eerst maar eens aan een challenge mee te doen.
Het is een Challenge voor http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.com/2012/02/2-ge-we-hobbychallenge.html
Het onderwerp voor deze challenge is bloemen. Dus eigelijk best simpel.

Hier is de eerste foto.

Voor deze kaart heb ik een nieuwe stempel van Leane Creatief gebruikt. Haar naam is Pipa.
Deze heb ik ingekleurd met Derwent coloursoftpotloden, en wel de volgende nummer:
* Bright Pink nr 200
* Soft Pink nr 170
* Rose nr 100



De bloemen op de kaart heb ik zelf gemaakt met de EK succes pons retro flower groot en medium.
Ik heb daarbij bij elke bloem 5 bloemen op elkaar geplakt en 2 meeldraden in de midden erdoor heen getrokken. Dit geeft een echt gevulde bloem en een geweldig effect.






                                       Verder heb ik nog de volgende materialen gebruikt,

* Witte cardstock

* Scrappapier van een paperpad nl. First edition paper > Sweet owl

*Tekststempel van Aud Design

*Wondgaasje

* Takjes met een mal van Crealies.

Groetiez Scraffy

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Dank je wel voor het medoen met de Ge-We Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen