donderdag 16 februari 2012

Back in Time!

Eigenlijk heb ik nog nooit echt aan challenges mee gedaan.
En dit is nu mijn tweede al deze week!

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Challenge van Dutch Magnolia Lovers.
http://dutchmagnolialovers.blogspot.com/2012/02/dutch-magnolia-lovers-26.html
Het thema van de challenge is Back in Time met als inspiratie de kleur of vorm van aarbeien.
En ik vind zelf, dat ik mijzelf best wel een Dutch Magnolia Lover mag noemen want mijn Magnolia Stempel Collectie is inmiddels het aantal van 100 stuks al gepasseerd.

Nou ja, hier is mijn kaart:



Voor deze kaart heb ik een van mijn eerst gekochte magnolia stempels gebruikt.
Ik heb haar ingekleurd met Derwent Colorsoft  Deep red nr 130.
Verder heb ik nog gebruikt:

* Wit Cardstock

*Hollands papier
( want ja bij aarbeien denk ik altijd aan Hollandse aardbeien)

*Wondgaasje

*Een zelfgemaakt bloem met de EK succes retro flower pons

*Takjes zijn uit een mal van Crealies



1 opmerking:

  1. Wat een lekkere frisse kaart !!
    Mooi gedaan !!

    bedankt voor het meedoen bij DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen