dinsdag 6 december 2011

Even een berichtje.

Zo de wintermarkt is al weer voorbij.
En WAUW wat een belangstelling voor mijn zelfgemaakt dingen. En de complimenten niet te vergeten.
Echt voor herhaling vatbaar!
Heb je nog iets nodig, ik help je graag verder.

Nu gaan we op naar kerst. Inmiddels is de tweede adventzondag al gepasseerd en zijn de kerstdagen in zicht. Een tijd voor ons om samen door te brengen met familie. Met veel warmte en licht in deze donkere dagen.


Per 1 januari hoop ik weer wat meer tijd vrij te krijgen voor mijn hobby. En vanzelfsprekend vaker berichtjes op mijn blog te kunnen plaatsen.Dan begin ik met een nieuwe uitdagende baan, in het woonzorgcentrum hier in de buurt. Dan hoef ik niet meer te reizen en kan ik lekker lopend naar mijn werk.

Op dit moment ben ik kerstballen aan het breien.(Een cadeautje van de Sint) Deze komen uit het boek van het inmiddels bekende Noorse duo Arne en Carlos. Het boek is echt geweldig! Mijn eerste bal is imniddels geboren en mijn tweede is onderweg! Als ik tijd heb zal ik een paar foto´s plaatsen.

Deze maand komt ook het kerstnummer uit van het bulletin van de Erbse Parese Vereniging Nederland.
Hier staat het verhaal in over onze dochter. Zij is vorig jaar augusus geboren met een Erbse Parese links.

Even kort: Een Erbse Parese is, dat er een zenuw of meerderen zijn beschadigd in het nekwervelgebied.
Dit houd in dat arm niet of nauwelijks gebruikt kan worden. In haar geval kwam dit doordat ze klem heeft gezeten in mijn bekken. Er zijn verschillende prognoses. Ik zou zeggen, meer weten google het even!
Onze dochter is een van de weinige kinderen die bijna 100% heeft laten zien, terwijl dit in eerste instantie niet de prognoses waren. Het is voor ons dan ook een erg spannend jaar geweest, lijkend op een achtbaan waar je niet kon uitstappen.
Het is voor ons erg bijzonder dat wij een stuk in dit bulletin mogen schrijven en wij hopen hier dan mee mensen een hart onder de riem te kunnen steken. Kortom, het echt een beetje een kerstverhaal!

Groetjes Stefanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten