zondag 2 oktober 2011

Haaksels en andere maaksels..

Aan kreatieve zin heeft het mij de laatste weken niet ontbroken.
Ik heb veel dingen gehaakt en gemaakt.
Hier volgt een impressie.......



Het patroon van de cupcake heb ik van internet gehaald. Ik weet zo niet meer waar. Alleen heb ik hem even flink aangepaste. Want de meeste cupcake patronen vind ik te groot of ze kloppen van geen kanten.
Deze sleutelhanger is een cadeautje voor een collega.


Deze cupcake heb ik dan ook leuk ingepakt natuurlijk. Een leuke cupcake en erg goed voor de lijn!!!

Ook ben ik begonnen met kraamcadeautjes. Aangezien er veel zwangere dames om mij heen zijn.
Dit is de wagenspanner. Hij bestaat uit drie bloemen, waarvan in een een belletje zit.

Dit is een speenketting in dezelfde trend. En erg leuk om samen cadeau te geven.
Aan de jongens variatie wordt gewerkt.

                                             Voor de meisjes......

Ook kwam ik op internet leuke ideeen tegen om haarknipjes te maken.

Ook het bord waar de knipjes op zitten heb ik zelfemaakt.
Ik heb zowel kleine kaartborden, als grote gemaakt.
Ik ben nog van plan om een hele grote te gaan maken, maar daar moet ik mijn kreatieve licht nog eens over laten schijnen.


Ik weet het weer is er nog niet voor, maar deze heb ik gemaakt met Zpagetti. En het staat erg gezellig op tafel met een kaarsje erin.
Voor veel gezelligheid tijdens de koude, donkere avonden die nog gaan komen.


Zo dat was me nog een een bericht.
Het haakgaren dat ik gebruikt heb is van Catania. Dit is super fijn om mee te haken en glanst een beetje.
Persoonlijk vind ik het prettiger haken dan Phildar cotton 3.
De volgende nummer haaknaalden heb ik gebruikt. 2, 2,5 en 3. Ik gebruik de ergonomische haaknaald van Clover. Deze liggen er fijn in de hand.
En verder is de Action en de markt de place to be als het om handwerken gaat voor mij.
Altijd koopjes!!

Ik hoop bij deze weer een beetje inspiratie te hebben gegeven.
Ook ben ik bereid om het voor je te maken.
Vragen?
Laat een berichtje achter.

Is getekend..... Scraffy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten