zondag 30 oktober 2011

Druk, druk en nog eens druk,

Hij is eindelijk klaar! de wagenspanner en het speenkoord in de jongensvariant.

De wagenspanner, in het middelste autootje zit een rammelbal.
Het speenkoord.
Ook heb ik nog een aantal sleutelhangers gemaakt.
Deze heb ik allemaal gemaakt voor de wintermarkt, die in november plaats heeft in het plaatselijk verzorgingshuis. En ik heb daar een kraampje. Helemaal super dus!! Maar ja dan moet er veel gemaakt worden.
Zijn ze niet Lief!
Vandaag heb ik ook nog een scrapkaart gemaakt.
Deze is voor een zieke collega.

Op de kaart is een magnolia stempel gebruikt.
Ik heb deze ingekleurd met prisma potloden. Het papier is van S.E.I. lijn couture.

Volgende week ga ik naar de Krea Doe. Daar hoop ik weer veel ideeen en inspiratie op te doen.
Ik heb er erg veel zin in!

Fijne zondag !
Groetjes  Scraffy.

1 opmerking:

  1. nou ik heb je gevonden hoor op HET NET! Leuke dingen maak je hoor!! Weer heel anders dan ik maak.
    Ik ben gelijk maar volger bij je geworden, dus kom ook maar es een kijkje bij mij nemen.......
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen