donderdag 14 april 2011

Lentekriebels........................

Vorige week heb ik nieuw papier gekocht en dat moest er natuurlijk direct aan geloven.
Als iets nieuw is moet het ook direct gebruikt worden.
Het is de nieuwe lijn van The Girls´ Paperie Vitage Whimsy.
Ik heb er direct twee kaarten mee gemaakt.




Ik heb de volgende materialen gebruikt:

*  The Girls´ Paperie Vintage Whimsy  Cottage Vine en Floribunda
* Voor de kaart 13*13 cm Core Color Amaryllis
* Rose lint
* Martha Steward randpons Doily Lace
* Nellie Snellen bloemenpons en takje
* Magnolia Stempels
                    * Tilda with dafodill
                    * Tilda with box
De Magnolia stempels heb ik ingekleurd met Aquamarkers.
De volgende kleuren heb ik gebruikt.
         * gezichtjes: eggshell en rose blush
         * haren en schoenen: sepia en golden brown
         * jurkje en truitje: rose carmine
         * broekje: aquamarine

De labels met tekst die ik aan het lint heb bevestigd zijn gemaakt met Krimpfolie.
De tekststempels zijn van Aud design.
De bloemen heb ik leuk afgewerkt met een klein strasssteentje.



Deze stempel staat als ´handtekening´ achterop de kaart.




1 opmerking:

  1. Ha, het is je gelukt om een berichtje te plaatsen. Super zeg. Nu kan ik eindelijk eens jou creaties bewonderen.
    En deze zijn super!!! Wat mooi zijn die geworden zeg. Wat een verschikkelijk leuke lay-out. Erg simpel, maar helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen